Wycieczka do Kielc

W ramach projektu Ministra Oświaty Poznaj Polskę w dniach 18 -19 maj klasa 5a oraz kilkoro uczniów z klasy 5b i 6c udało się na wycieczkę do Kielc śladami Henryka Sienkiewicza. Jako pierwszy punkt wycieczki odwiedziliśmy Oblegorek,w którym znajduje się pałac podarowany pisarzowi przez naród polski za jego piękną twórczość. Następnie udaliśmy się do Centrum Leonarda da Vinci gdzie uczniowie samodzielne poznawali tajniki techniki. Po spędzeniu mile czasu nadszedł wyczekiwany moment aby zdobyć zamek w Chęcinach. Podziwialiśmy piękne widoki oraz kunszt budowli. Tak wyglądał dzień pierwszy, dodatkowo w tym dniu po przepysznym posiłku udaliśmy się na basen gdzie po trudach dnia wypoczywaliśmy. Drugi dzień- po pysznym śniadaniu udaliśmy się na Kielecką starówkę gdzieś przed Katedrą zrobiliśmy sobie sesję zdjęciową. Potem ulicami Kielc udaliśmy się na zajęcia do Muzeum Zabaw i Zabawek. Po tych miłe spędzonych chwilach udaliśmy do Geotermii tam aktywnie zwiedziliśmy wystawę. Potem obiad i ostatni punkt wycieczki to jaskinia Raj. Dzięki takiemu projektowi dzieci mogły zobaczyć nasz piękny kraj i zdobyć o nim wiedzę.