PEDAGOG SZKOLNY
mgr Małgorzata Mischke
Tel. 56-466-50 72 w. 32
56-466-42 91 w.32
Godziny pracy pedagoga szkolnego
Poniedziałek – 9.00 -15.00
Wtorek – 8.00 -14.00
Środa – 9.00 -15.00
Czwartek – 9.00 -15.00
Piątek – 8.00 -14.00
Pedagog Specjalny
mgr Agnieszka Jasińska-Zająkała
Tel. 56-466-50 72 w. 32
56-466-42 91 w. 32
Godziny pracy pedagoga specjalnego
Wtorek – 9.35 -10.50 /12.35 -13.35
Środa – 9.50 -11.35
Pedagog Specjalny
mgr Patrycja Szymanowicz
Tel. 56-466-50 72 w. 32
56-466-42 91 w. 32
Godziny pracy pedagoga specjalnego
Poniedziałek – 8.00 -10.00
Środa – 8.00 – 9.00
Czwartek – 8.00 – 9.00 / 10.45 -11.45
Piątek – 10.45 -11.45
DROGI UCZNIU !
- gdy borykasz się z problemami, z którymi sobie nie radzisz
- jeżeli chciałbyś z kimś porozmawiać
- pojawiły się problemy rodzinne
- czujesz się samotny i uważasz, ze nikt Ciebie nie rozumie
- szukasz pomocy poza szkołą
- nie wiesz, jaką wybrać szkołę ponadgimnazjalną
POMOGĘ TOBIE W KAŻDEJ SPRAWIE Z KTÓRĄ SOBIE NIE RADZISZ
ZAPEWNIAM
- wysłucham Ciebie
- pomogę znaleźć rozwiązanie
- zapewniam pełną dyskrecję
SZANOWNI RODZICE !
Zwróćcie się Państwo do pedagoga:
- kiedy niepokoją Państwa zachowania dziecka
- chcecie Państwo porozmawiać o relacjach ze swoim dzieckiem
- jeżeli nasuwają się pytania odnośnie postępów edukacyjnych i postaw Waszych dzieci
- potrzebne jest wsparcie w wychowaniu
- szukacie Państwo pomocy poza szkołą i nie wiecie do kogo się zwrócić
- potrzebna jest mediacja w sytuacjach konfliktowych
Zadania realizowane przez pedagoga:
– rozpoznawanie indywidualnych potrzeb uczniów oraz analizowanie przyczyn niepowodzeń szkolnych,
– określanie form i sposobów udzielania uczniom, w tym uczniom z wybitnymi uzdolnieniami, pomocy psychologiczno – pedagogicznej, odpowiednio do rozpoznanych potrzeb,
– organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno – pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli,
– podejmowanie działań profilaktyczno – wychowawczych wynikających z programu wychowawczego szkoły w stosunku do uczniów, z udziałem rodziców i nauczycieli,
– wspieranie działań opiekuńczo – wychowawczych nauczycieli, wynikających z programu wychowawczego szkoły,
– planowanie i koordynowanie zadań realizowanych przez szkołę na rzecz uczniów, rodziców i nauczycieli w zakresie wyboru przez uczniów kierunku kształcenia i zawodu,
– działanie na rzecz zorganizowania opieki i pomocy materialnej uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej.