W dniu 30.11.2021 roku o godz. 14:30 odbyło się webinarium zorganizowane przez organizatora konkursu, dotyczące uzupełnienia wniosków gmin i potwierdzenia złożonych oświadczeń w ramach naboru w ogłoszonym programie „Granty PPGR – wsparcie dla dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
Z uwagi na dużą ilość wniosków w skali kraju, złożonych na podstawie oświadczeń, wymagana jest aktualizacja wniosku o grant.
Niezbędna jest weryfikacja oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez osoby wnioskujące
o sprzęt.
W związku z powyższym osoby, które złożyły oświadczenie (wniosek), muszą dostarczyć w terminie do dnia 13.12.2021 roku do Urzędu Miasta i Gminy Łasin, pok. 24, dokumenty potwierdzające:
(źródło: SP Łasin)
– pracę w PGR osoby spokrewnionej w linii prostej (np. świadectwo pracy, umowę o pracę, legitymacje ubezpieczeniowe, służbowe, dowody osobiste z pieczątką miejsca pracy, itp.),
– zamieszkanie dziecka, osoby pełnoletniej ubiegającej się o sprzęt, w miejscowości lub gminie,
w której był PGR (np. rachunki za media, czynsz, itp.),
– potwierdzenie pokrewieństwa dziecka, osoby pełnoletniej ubiegającej się o sprzęt, z byłym pracownikiem PGR (np. akty urodzenia, itp.).
Brak dokumentów może spowodować negatywną weryfikację złożonego wniosku.